RM500,000 sebagai deposit untuk kereta idaman beliau, Ferrari F 360 Modena. Itu baru deposit. Bayaran bulanan RM14,000. Servis setiap 1,000 KM, RM1,000. Servis utama setiap 30,000 KM, RM30,000. Minyak Kuala Terengganu – KL, RM250. Full tank yang bertahan dua tiga hari, RM200. Plat istimewa WQL 1, RM80,000. Dan, Sani bercadang untuk memiliki Lamborghini selewat-lewatnya tahun depan, RM2 juta. just jmpe artikel pasai sani salleh ni, ex kumpulan expression tuhh...hui dasatt..success giler skrg..tokey syrkt bass express..bkn ape..yg wat nurin impressed tuh bkn dianye kete (walaupun nurin mmg gilerkan ferrari huehuehue..) n betape kaye nye dia..tp ritu mase p bandung kitoang same flight..n mase nk amik bagasi pn same2 dia diri kt sblh nurin.. nurin wat bodo sbb bkn minat pn..
tp 1 thing la mmg nurin notice dr awal..he keep smiling..! dia soang2 je..tp air muke dia is very sweet sbb air muke tersenyum..alaa camne nk ckp ek..kan leh nmpk kan org tu baik/garang/moody ngn air muke dia senyum ke pahit ke masamm kee.. mamat ni bkn senyum soang2 cam org gile tuh.. tp cam org yg very content..dia soang2 tggu bagasi, not talking..but people can see that he is approachable..coz the face..eyes is smiling..
n the thing i impressed the most nih pasai td br laa tau dia ni kaye nk mamfushh.. mampu sgt je kalo takat nk beli 1st class tic MAS ke pe yg stended dia.. tp sempoi2 p bandung nek air asia economy class bebbb...!
2 comments:
Nape tak mintak no tipon die... :p Bkesan gak kan kalo muke syek senyum. Kne ubah attitude cani. Senyum sokmo! ^_^
hihihih...nurin ane la reti tegur2 org laki nih..wat bodo reti laa.. tull tull kalo slalu tenyum org sng suke...
Post a Comment