since last 2 days...
nurin kerap ase kosong...
tetibe ase dunia ni cam kosong jeee...
mlm kelmarin..nurin xleh tdo..
sbb rindukan bapak nurin...
satu persatu kenangan2 dari nurin kecik
sampai la ari terakhir dia dlm hidup nurin...
terase belum puas...
kadang2 terpikir...
sape kate untung jd anak bongsu??
if my eldest bro dpt idup ngn parent nurin lebih 40thn..
nurin cuma dpt x idup ngn bapak nurin xlebih 24thn...
rindu kan dia sgt2..
sesal x sudah2...nangis pun tak gune..
u all sme..keep this in mind..
tak kisah ape pun perkataan/perbuatan/permintaan/etc
parent kita.. suka atau tidak...
PLEASE jgn sampai terlukakan ati mereka...
jgn sampai kecikkan ati dorg...
coz what?
coz..when my daddy's gone...
setiap perkara yg menyakitkan dia..dr skecik2 perkara
smpai la kebesar terpampang depan mata nurin
macam skrin panggung wayang....
dr majuk sbb x dpt bunge api..smpi la bab terlepas ckp..
and setiap satu perbuatan tu meninggalkan kesan yg dalam..
and its HURT like hell..
but..
grateful i still have mom...
never take it for granted..gunakan peluang yg ada sepenuhnya selagi ada...
4 comments:
betul3..
sedey kan. i siap bergenang air di mata ini..
Comey la Christian. I nak satu laaaaaaa!!!!
a'ah sedey..eheh tp ni comment kt entry lain nih...ahahaha... pasal christian the lion kt entry 130.
ade lg vid dia yg lg touching yg nurin da post.. nt nurin carik link dia
ni baru betol entri sedih.hehe...
ahahahaaa..alalalaa...ummie...siap wat pembetulan tuh akaka..
hmm mmg tgh sedey pon time tuh..
Post a Comment