Wednesday, December 5, 2012

696:[05/12/12] : first attempt huhu..

lately ni ade kecenderungan mencuba resepi yg lain dari kebiasaan.. biasa suke bedal yang kedai sediakan je.. but lately rasa nak try kot bole buat sendiri... so antara hasil yang sempat di capture..

boneless ciken grill + mashed potato + black pepper sauce

linguine salmon


tapi terus terang cakap.. nurin rasa yg linguine salmon setakat suke2 makan sendiri bole la kot.. belum bole idang pada tetamu kene improve lagi..lom level addicted to it..yang boneless ciken grill..iwan cakap 5star..huhu..and just untuk menyemarakkan semangat diri sendiri.. buat set yang ciken grill+mashed potato+black pepper sauce tuu..tanpa tengok mana2 resepi.. main imagine2..pastu campak2 pastu jadik..hohohoooo tak sangka..!!  good...goood..*tepuk2 kepala sendiri..^^.

's
~ nurin

No comments: