kt dunia ni ada byk spesies manusia..
bermacam-macam sifatnya...
ade orang punya kebolehan meluahkan perasaannya secara telus...
senang je menzahirkan isi hati nya...tapii..
ade yg tak punya kebolehan mcm tu...
actually orang2 mcm ni bukan sengaja menjadi batu mahupun kayu...
da mmg sifat semulajadinye...
sometimes bila keadaan memerlukan..
insan2 cenggini pun struggle mahu luahkan ape dia rasa...apa dia pikir...
maka timbul lah macam2 teknik n cara...
ade yang berkias2..ade yang bergurau2 ..ade yang berpuisi2...
ade yang mengusik2..ade yang deniable walau pd dirinya sendiri..
ade yg cipta lagu..ade yang tepek kt blog cam kitoang ni haa eheee ;p
ade jugak yang cuba menyampaikan ape yang dia rasa melalui lagu2 sedia ada macam nih.. ;D
bermacam-macam sifatnya...
ade orang punya kebolehan meluahkan perasaannya secara telus...
senang je menzahirkan isi hati nya...tapii..
ade yg tak punya kebolehan mcm tu...
actually orang2 mcm ni bukan sengaja menjadi batu mahupun kayu...
da mmg sifat semulajadinye...
sometimes bila keadaan memerlukan..
insan2 cenggini pun struggle mahu luahkan ape dia rasa...apa dia pikir...
maka timbul lah macam2 teknik n cara...
ade yang berkias2..ade yang bergurau2 ..ade yang berpuisi2...
ade yang mengusik2..ade yang deniable walau pd dirinya sendiri..
ade yg cipta lagu..ade yang tepek kt blog cam kitoang ni haa eheee ;p
ade jugak yang cuba menyampaikan ape yang dia rasa melalui lagu2 sedia ada macam nih.. ;D
**
**
so..
bg mereka2 yang sedang resah gelisah mahupun ketensenan sbb tunggu sign tak dapat2 (err mebi korang tak nampak2 kutt?)
or mebi ade yg tgh tensen pasangan tak penah sebut i lap u or i mish u ke..
mau pun mendeclare secara telus
seperti mana yg kamu selalu buat pada dia...(harapkan balasan la nih..)
i think better double check lg laaa..
ini tips utk kamu...
harus sensitive pada setiap gerak geri..
bahasa badannya...
tutur kata mau pun air mukanya..
orang2 yg mcm ni.. even senyuman dia pun bawak sejuta erti tau..
if dorg ckp something yg berkaitan ngn perasaan take it verrryyy seriously..
sbb spesies mcm ni sgt susa mau tunjukkan perasaan sbnr2nya..
so once sebut tuh ade laa tuhh...
so be alert...!!
(but don't misinterpreted pulakk..)
don't treat them as the real batu..
mereka ada perasaan yg sama..
and smenanye mereka lagi kesian..
pasai paa??
pasaiii...
koang hingat tak seksa ke kene pendammmmmm jehh..??
meletup2 perasaan /pendapat tu nk kuar tp susa beno nk kuar..
ade yg spesies nk nangis pun susa...kalo dia dpt nanes
siap ase mcm dpt fresh orange kt tgh padang pasir..
never think these kind of people tak nanes sbb tade perasaan...
yee mereka ade percayelahhh..!!
sbb tok guru yg tgh ajo n taip ni ...
*
*
*
*
*
pun ialah dari kategori spesies manusia itu...!!!
(kalo da tahap nanes tu gile kronik la tuh ehehee...)
huhuuhu...;p
p/s::anyway lagu atas ni nurin dedicate kan kt orang2 yang nurin sayang.. sume sekali...
mak, my late-daddy, abg2 kakak2 nurin..the whole family..my new in-laws family also...kawan-kawan n sume lahh...
errr terutamanya untuk kamu dear...
my incik redzuan ahmad..;)
every single words dlm lyric tu are soooo 'me and u..'
how i feel so blessed to have u
n how sometimes i feel Allah s.w.t been waaayyy too tooo tooooo kind on me..
i don't deserve u but still he gives u to me...♥
::(tgh belajo jd yomantik yg tak kijam nih ehee ;p) ::
now its officially our song (me to u)..pasni takyah gaduh2 ungkit sape lupa sape bagi lagu lg yeh ehe..
so dun judge a stone by it looks...!! ehehee...
♥'s
~nurin
No comments:
Post a Comment