----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alkisah sebenornye... 02 february 2015, kalau ikut dalam planner and kalendar nurin sepatutnye tengah pantang operate.. starting 28th January 2015 nurin da checked in dah kt dato onn and sepatutnye dah warded.. 29th January 2015 patut nye da kene belah dahh...
tapi manusia ni dia hanya mampu Merancang.. Allah swt juga yg penentu segala-gala nye.... agaknye ada laaa hikmah yang kitorang tatau ni.. after few dramas... tup2 operation tu kensel last minit.. tapi after few dramas lagi.. ia dikategorikan case postponed until further updates.. pehtu.. kes di transfered ke hospital putrajaya sebab ada pakar yg sesuai utk proceed kat sana...
Alkisahnyeee lagi... tatau la bila kene proceed kan.. tapi memandangkan besday cik iwan ni nurin assumed nurin dlm keadaan merobot.. takleh gerak2.. so nurin da memikiorkan back up plan yg praktikal utk orang lembik sepraiskan hasben dia muahaha....
tapi tu laa.. plan nye gitu2 je.. tp since masa yg ada untuk nurin realisasikan plan ni sume cuma 4 jam!! haaa dramatik tak? mau tak dramatik.. sebab hari2 balik keje matahari da semunyik dah.. kalau cuti lak takde peluang nk carik sebab well we ols kan belangkas kiut..
so hari yg kami nak bertolak balik johor.. nurin curik masa 4 jam.. sampai seret2 kaki sambil otak mikior cemane la den nk buek ni haa.. kang bagi adiah canggih2 heavy2.. time nk hulur tu tak berdaya.. nurin assume on 02 feb 2015 nurin masih lagi dlm ward.. so how to sorok all those present dgn keadaan camtu? 4 jam tu baru process mencarik element2 dalam kotak nun.. belum lagi teknik penyamaran supaya leh arrange elok2 dalam box..kalau ayang nak tau awat hari isnin 27/01/2015 nurin dok kirim memacam tu sebab nurin nak curik masa le teww haha.. ampun yang..kihkihh
pikir2 punye pikir... ahh! adiah yg bermakna dia kene ada sentimental value yg tinggi ibarat gunung ganang kat bern Switzerland gitu.. so takpe.. beli aje mende yg kiut2 biasa2 tapi kite godeh2 adun2 dgn perencah kiut and sweetness and kasih sayang yang tulus murni si bini.. haaa...so ayang.. happy blessed birthday dear..
walaupun apa yg nurin buat ni kiut2 je.. tapi maksud dia veryyy la deeppp deeeeep like an ocean..! never ending love for u muuahh!
cik nurin biasa la... nak ade DIY sikit2..tak sikit ciput pun takpe..:P
pada hari kejadian..
♥'s~ nurin







No comments:
Post a Comment