punca dan asal usulnye cuma nak tambah stock peribadi since susa nk jumpa kedai yg jual... nurin kurang suke beli mende2 gini thru online..suke dapat cepat kt tangan..:P tak sabo la senang citernye...:P
tup2 tah cemane nurin terjadi agent terus.. kenapa tetibe sanggup jadi agent? yer.. nurin pun baru je jugak guna produk ni..dalam 2 bulan gitu..masa beli mula2 dulu tatau ape pun pasal khasiat dia..cuma sibuk2 nk order sbb team-mates dok meng-order online...
dan-dan after 1 week pakai ..nurin terkesima dengan effectnye.. masa tu baru sibuk gugel cari tau pasal vco.. utk kesihatan n kecantikan as bonus.. amaze sbb kulit nurin moist tanpa perlu pakai moisturizer.. mana2 area yg before ni rosak sbb kering sume dok pulih..then after sebulan jadi agent ni.. nurin da jual la bbrp ketul ready stock... memasing kasi feedback bagus..sume dok nak tambah order...
utk keterangan lanjut pasal vco ni.. just google je khasiat minyak kelapa dara.. tau la.. cuma kelebihan vco catalyst ni dia datang dlm bentuk kapsul.. so leh bawak p mana2 n makan di mana2... if nak sapu kt muka leh just cucuk kapsul , amik minyak n sapu kt mana2 area yg kita nak.. nak sapu kt muka pun bole.. trust me..effectnye sungguh meng-excitedkan diri..
dulu nurin cuma tau virgin coconut oil ( vco) ni cuma sangat bagus utk pregnant woman n ibu2 yg breast feed je, rupa2 nya utk wanita biasa pun bagus.. sbb dia lebih kepada supplement .
ada jugak dalam bentuk cecair.. yang ni selalu orang beli sbb tak suka makan kapsul n nak mudah sapu kat kulit.. mende yg sama cuma bukan dalam kapsul...
nak lagi excited...consume sekali ngn set collagen dia..jemah 1 week before wedding mengadu kulit muka teruk, then nurin suh dia consume both product termasuk suh dia sapu je.. n kelmarin dia bgtau.. mak andam da tanya pakai ape..sbb kulit da lembut cam baby..huhu..
kak ani pulak dari da beli satu dia tambah lg order 2 kotak sbb ..severe sunburn dia yg tak ilang2 after balik korea tu..leh ilang pas 1 week makan.. siap tambah cerah da kulit, my mom, my friends, ramai lagi yg da beli sume kasi feedback bagus..so nurin rasa konpiden la nk promote...
(disebabkan nurin bukan agent tegar.. so nurin lom tahap gigih rekod sume feedback yer..cukup la bagi bbrp contoh dulu..nanti next2 time nurin try update rekod testimonialnye..)
and since batch pertama ready stock nurin pun da abis..nurin da stat amik stock2 baru.. so sape2 nak mengorder meh la roger.. email pun bole : whiteroses_rin@yahoo.com , inbox fb pun bole.. yang tau no phone leh bgtau direct..
harga dia nurin takde mark up2 sesuka ati.. harga dia ikut mcm dia tulis kt kotak tu..rege stended RM39.90 utk vco kapsul n cecair.. yang kolagen RM59.90 . before ni nurin kasi kat kawan2 rege kurang singgit sbb takde kos postage, tapi since skrg da kene caj postage so utk second batch n seterusnye rege terpaksa la ikut yg tulis kt kotak yer..
ade banyak lg product catalyst..nurin da tepek kt album fb.. tp since nurin jadi agent ni pun utk diri sendiri sbb susa nak dapat kt kedai so nurin habaq la kt kawan2 kot nak stock ke..nurin leh orderkan sekali.. nurin lebih fokus kt 3 product ni je..sbb kegunaan peribadi tapi kot nak tau product lain leh rujuk fb, nk suh orderkan pun bole..
♥'s
~
nurin



No comments:
Post a Comment